onsdag 10 mars 2010

Lycka, i dess allra renaste form!


Idag får lycka och eufori stort utrymme i mitt liv.

Efter att ha startat upp två hälsovägledande projekt idag tillsammans med min excellenta studiekamrat Maribel (både snygg och smart, vilket du själv kan se på hennes blogg om du klickar här) leker livet. Jag sammanfattar dagen med att utropa "vi rockar!".

Lägg till solsken, ljudet av smältande porlande snövatten och en härlig fika med mor och son, så har vi ringat in dagen.

(Dra ifrån parkeringsboten på 450 kr jag fick, trots att jag betalt P-avgift. Men what_the_heck, idag kan inget sänka mig! Och ja, jag ska överklaga.)

Eftersom jag idag har ett överskott, skickar jag ut lite kärlek, lycka och harmoni till er alla via cyberspace: BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar