fredag 21 maj 2010

Ansökan om medlemskap i arbetarklubben

Min inställning till arbete var precis så här för en vecka sedan (alltså, som på bilden). Men det var innan jag blev kallad på intervju till två jobb som jag verkligen vill ha!

Är det möjligt, tänker jag för mig själv, att jag skulle kunna vara en av de utvalda i klubben "vi som gillar våra jobb"? Jag vill verkligen vara med. Jag kan vara sekreterare. Eller ordningsman. Möjligen kassör (fast helst inte). Bara jag får vara med. Koka kaffe, kanske?

Håll tummarna där ute. Please.


2 kommentarer:

  1. Så rooooligt!!!
    Att saker han ändras snabbt är du ett bevis på, inom flera områden!!
    Jag håller tummarna, om jag inte får följa med IRL för att övertyga dem om hur bra du är...!

    SvaraRadera
  2. OJ vad jag håller tummarna för dig!
    JG

    SvaraRadera