söndag 16 maj 2010

Slit och släp

Drama, drama, drama. Denna oansenliga dag visade sig vara fylld av saker som ska göras, ändras, åtgärdas, påbörjas, avslutas, inläsas och inmundigas. Jag springer runt som ett torrt skinn och rör mest upp damm i min hysteriska stress. Att vara dramatisk hinner jag förstås med att vara! "Giv mig styrka!" kanske jag till och med utropar om andan faller på, mest för effektens skull.

Och skriva blogginlägg som bara består av rent nonsens, kan jag (läs: hinner jag) också. Joråsåatt... vi har alla vårt kall här i världen. Nu ska jag slita mitt hår och låta ögonen poppa ur sina hålor. Igen.

3 kommentarer:

  1. Usch...har det med skolan att göra??
    Isåfall är jag drottning nr 2!

    SvaraRadera
  2. Ja, bland annat. Men nu går vi in på upploppet, partner! :)

    Ses i morgon!

    SvaraRadera
  3. Du är i alla fall min drottning.....eller nä...du är mer som en prinsessa! :)

    Mats

    SvaraRadera