onsdag 20 januari 2010

Dag 1 - ett blåbär i cybervärlden

Redan nu infinner det sig... tvivlet. Vem kan vara intresserad av det jag har att säga? Twentyfivemillionpeople, är vad jag siktar mot. Jag vill ju liksom inte sätta för höga mål så här i början...

Behöver jag nämna att jag kommer fylla på med en massa smaskig information vartefter, både om mig själv (under kategorin skittrist) och om livets alla skiftningar i stort. Omedelbar uppdatering: idag skiftade livet i grått och gav en allmän känsla av blött däggdjur (ni vet, lite unken doft i pälsen och en massa skräp under tassarna).

Jag passade på att krysta fram ett seminarium jag ska hålla i morgon medan jag okynnesåt mockarutor till tonerna av Jenny Wilson. Ja, jag har bakat själv. Ja, jag blev klar med seminariet, som för övrigt ska handla om Människans resurser och Meningen med Livet. Joråsåatt. Hoppas mina deltagare känner sig motiverade i morgon och har satt kaffebryggaren på "raketbränsle", jag behöver all hjälp jag kan få!

Nu är det dock hög tid för mig att avsluta mitt allra första inlägg.

På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar