torsdag 21 januari 2010

Jan Stenmark och en chokladbiskvi


Jan Stenmark, denna underbara människa, som fyller mina kvällar av gapskratt när jag bläddrar i hans alster. Jag bjussar på lite av hans humor idag, som ett hälsobefrämjande verktyg (jag jobbar hårt för att knyta ihop innehållet i denna blogg, märks det?).

Ikväll behöver jag Mr Stenmark mer än någonsin; dagen har varit full av utmaningar som jag behöver ta fokus från. Seminariet gick bra, jag gjorde mitt bästa, drack mycket kaffe och ville till varje pris få deltagarna att känna sig involverade och nyfikna på ämnet. Jag tror att lyckades hyfsat bra och firade med en chokladbiskvi till lunch (mycket GI-fientligt och alldeles underbart).

Och till sist en existentialistisk påminnelse: Ni är alla fria att välja. Hitta på. Gör något.

Köszönöm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar