tisdag 1 juni 2010

En bokmals bekännelse


Idag har jag köpt följande böcker på Pingstkyrkans second hand: Tao enligt Puh, Om konsten att samtala, Orientering i Psykoanalys, Tio tankar om tid, Bodil Malmstens samlade dikter, Myggor och Tigrar.

Det kostade knappt någonting (särskilt eftersom min mamma var med och betalade kalaset, hurra för henne!). Ack, vad min sommar kommer att bli fylld av kloka ord! Och utbildning. Jag tänker mig att jag kan kombinera allt läsande med att sitta i en solstol på min nymålade balkong, sippandes på kaffe/läskande dryck och mumsandes på dark chocolate with marsipan (ny favorit i godishyllan). Ujejuj. Håll i hatten, här ska maraton-läsas.

Deodudeodeududeodeudodeddeddede (Signaturmelodin till Sagostunden, se klippet) Veckans boktips: "ALLT" av Martina Lowden. Hon är till och med konstigare än jag.

1 kommentar:

  1. Finns det nagon konstigare an du???? Gor mej inte besviken och sag ja!!
    Du ar min idol!!!
    KRAM

    SvaraRadera